Mitt första inlägg- vart ska jag börja?!


Varmt välkomna till min sprillans nya blogg!

Anledningen till att jag startar den här bloggen är mitt brinnande intresse för först och främst mina djur, men också mitt nya intresse för odling. Jag vill också ha ett forum för diskussioner runt lantbruksfrågor, livsmedelsproduktion, djurfrågor, kost/recept, träning samt hur man kan finna balans i livet, eller kan man det?   
Jag hoppas ni vill hänga med!

En liten presentation av kärnfamiljen på gården:

Jag heter Isabelle och är snart 30år! Min man Markus 35år, Loa 4 år och Ian snart 2 år. Vi bor på en liten gård som vi köpte för 3.5 år sedan, vi driver en liten gårdsbutik samt en maskinstation. Vi utför tjänster inom entreprenad och lantbruk. Vi har också andra jobb, jag är utbildad distriktssköterska och  jobbar nu på högskolan som universitetsadjunkt på sjuksköterskeprogrammet sedan 3 år tillbaka. 


På gården bor som sagt också alla våra djur som ni kommer att få lära känna, får, höns, ankor, vaktlar, grisar, hästar, katter och hundar. Jag kommer att presentera som alla efter hand. 

Jag ser fram emot att dela min vardag med er och att jag kan få en inblick i er <3

Comments

Popular Posts